A1. Managementul proiectului
A 1.1. Managementul general al proiectului A 1.2. Activități suport management de proiect |
![]() |
A2. Integrarea grupului țintă în proiect
A 2.1. Informarea publicului cu privire la programul de formare antreprenorială, la metodologia de selecție a grupului țintă și a planurilor de afaceri sprijinite în proiect A 2.2. Selectarea grupului țintă ce va participa la programul de formare antreprenorială |
![]() |
A3. Organizarea și derularea programului de formare antreprenorială A 3.1. Creare platformă e-learning A 3.2. Organizarea și derularea online a programului de formare antreprenorială |
![]() |
A4. Selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului |
![]() |
A5. Furnizarea serviciilor personalizate de consiliere/ consultanță/ mentorat pentru planurile de afaceri selectate | |
A6. Înființarea și demararea funcționării întreprinderilor ce vor realiza planurile de afaceri cu ajutor de minimis | ![]() |
A 7. Semnarea Contractului de ajutor de minimis | |
A 8. Decontarea sumelor aferente implementării planurilor de afaceri selectate | |
A 9. Monitorizarea funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate | ![]() |
A 10. Program de monitorizare a funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate, în perioada de sustenabilitate a acestora |
Activitățile proiectului